Előzetesek a Régi blogon!!
Szeretném felhívni a figyelmet, hogy mostantól minden cserével alkalmatos dolgot a főblogomon szeretnék megbeszélni! Előre is köszönöm!
Egyéb minden mást a ugyanezen a blogon találtok!
Bannerem

8. fejezet

Mikor már tökéletesen ment minden, bementünk a kávézóba és elkezdtünk csevegni.
- Mikor mentek haza? - kérdeztem arcomat szomorúvá varázsolva.
- Jövőhét kedden már indulunk is vissza. - válaszolta búsan Sara.
- Kár! Pedig jó zenekar lennénk. – szólalt meg Ashley és kórusban egy nagyot sóhajtottunk - Na de ne szomorkodjunk!- váltott mosolyra - Horror film? - kérdezte rám szegezve tekintetét és elmosolyodtam hisz tudtam mire gondol.
Már sötétedett szóval volt időnk előkészülni. Körbenéztem és mindenkinek az arcán látszódott hogy van kedve hozzá, majd Ashleyre szegeztem vissza a tekintetem.
- Csinálom a Popcornt és a tv előtti helyet! - ugrottam fel a székről rögtön.
- Én pedig töltöm a filmet! - pattant fel ő is és felszaladt az emeletre én pedig próbáltam bejutni a konyhába, hisz zárva volt, de csörömpölés hallatszott bentről.
- Mit akarsz? - hallatszott anya hangja bentről, miután szétkopogtam az ujjaimban a csontot.
- Popcornt!
Egy kattanást hallottam a zár felől és újra próbálkoztam.
Mikor kinyílt az ajtó egy lépést tettem de rögtön megálltam. Rengetegen dolgoztak a holnapi rendezvényre és hatalmas volt a konyha. Rájöttem hogy nem tudom mi hol van.
Megfogta egy hideg kéz az oldalamat és akaratlanul is megborzongtam a hirtelen eszembe jutó délelőtti képtől.
- Hmm torta!! - mondta Jacky és arrébb tolt hogy bemenjen az ajtón, majd elindult a konyha közepe felé, ahol egy torta állt amin még nem száradt meg a krém. Mikor már 2cm-rel volt az ujja a friss krémtől, anya rácsapott egy fakanállal a kezére.
- Eszedbe ne jusson! – figyelmeztette azzal az igazi csúnya nézésével, majd elindult a konyha jobb sarkába, de vissza-vissza nézet néhányszor, nehogy a bátyámnak megint eszébe jusson a próbálkozás, majd kivett egy doboznyi popcornt a szekrényből, amiben olyan 5-6 db csomag lehetett, és Jackyt is kitessékelve belenyomta a dobozt a kezembe.
- A mikró a pult alatt van! Ne szórjátok szét csak a szobádban, de ott is csak ha feltakarítjátok! A személyzet a ti szobátokban önmagatok vagytok, és most nyomás kifelé!-tolt kifelé az ajtón, és amint kattant újra a zár mögöttünk Jacky száját egy bizonyos „ó” hang hagyta el.
- Hát a többiek? – kérdeztem amint észrevettem, hogy csak a fele társaság van az asztalnál.
- Felmentek segíteni keresni a szobádat! - felelte Sara Byron ölében ülve – Layla pedig eltalált a mosdóba – mondta, majd letettem a pultra a popcornosdobozt, és felszaladtam megkeresni őket.
Mikor felértem megláttam hogy nyitva az ajtóm, így hát bebámészkodtam, hátha bent vannak, és nem csalódtam. Ashley a gép előtt ült és azt figyelte hány százaléknál van épp a letöltés, Jake nézegette a falon lévő Shiver posztereket, és a sok farkasos dolgot a polcokon.
- Te aztán szereted a farkasokat! - mondta Jake egy farkasos szobrocskát a kezébe véve.
- Jaj ne is mond! - szólalt meg Ashley hatalmasat sóhajtva - Akármikor elkezdünk beszélgetni mindig valahogy a farkasok szó belekerül a csevegésbe – forgatta a szemét, és Jacob elégedetten előhúzta megint azt a sármos mosolyát.
Tudtam mire gondol, ezért inkább úgy döntöttem, hogy nem foglalkozok az iménti arc mimikájával, mert még a végén vörös lesz a fejem.
- Miért? Nem így van? - kérdezte Ashley csodálkozva hogy most miért ellenszegülök az igazság ellen.
- De! Imádom őket!! A világ legcsodálatosabb állatai! – kezdtem bele, miután sikeresen eszembe jutott valami jó kis beszélgetés, amire remélem Jacob abbahagyja ezt az idegesítő, ámde vérnyomásnövelő vigyorgását - Hmm vajon van hintánk? – folytattam.
- Ez most hogy jön ide? - kérdezte barátnőm visszafordulva a képernyőhöz.
Csak álltam és mosolyogtam, biztos voltam benne hogy eszébe jut.
- Ajj!!! – esett le neki, az én gonosz mosolyom pedig hatalmas vigyorba váltott - Szoffy az csak egy kitalált regény!!! Miért álmodozol mindig erről?
- -Mert nekem egy sárga szemű farkas kell!
- -Hát igen... kinézném belőled hogy járnál egy farkassal... - mosolyodott el Ashley és Jakenak csak egyre nagyobbra nőtt az egoja.
- Egy vérfarkassal kérlek szépen!! - növeltem tovább.
- De már nem késtél le a megtámadásról és a figyelésről?
- Az egy dolog! De bármi megtörténhet!! Például Sam megunja Gracet! - mosolyodtam el és álmodozva a plafonra néztem.
- Na neked sose lesz pasid! - mondta unottan Ashley - Vagy ha lesz is az egy sárga szemű vérfarkas lesz, aki egy könyvesboltban dolgozik. - tekintetét felemelte és még egy mondatot kinyögött egy nagy sóhajjal - Reménytelen eset!
- Hát na! Kinek kell az olyan pasi aki nem olyan akiről mindig is álmodozott?
- Jaj látszik hogy még sose voltál szerelmes. - épp kezdtem volna nyávogni de még hozzátette- Az álmaidon kívül.
Elhallgattam igazat adva és Jake végre megszólalt.
- Te nem hiszel a vérfarkasok létezésében? - nézett rá Ashleyre.
- Hát... a remény bennem él hogy léteznek de nem hiszek bennük. Te mit gondolsz?
- Én teljes mértékben érzem hogy léteznek!
- Érzed?
- Igen!Néhány farkasban azt látom hogy van egy kis emberi tulajdonság.
- Én is szívesen látnám azokat a farkasokat!
- Sok szerencsét!! Az én illatomat már megszokták így képesek közelebb jönni... – vigyorgott Jake, most már végre leszállva rólam, és belülről egy hatalmasat sóhajtottam.
Ashley egy gyilkos pillantást vetett rá de megszólalt a gép.
- A letöltés kész! Most pedig mentem DVDre. - elnyúlt egy CD tartóért amiben egy csomó üres DVD volt, nekem pedig eszembe jutott hogy fel kéne hozni egy csomó párnát, és lerakni a földre mint ahogy régen Ashley-vel csináltuk.
Nem is kellett kétszer gondolnom, rögtön szaladtam le a garázsba, hogy megkérdezzem apától, merre találok felesleges párnát, s utána szaladtam is a kijelölt helyre, majd cipelhettem felfele a lépcsőn a nagy párnákat kettesével.
Persze egyiküknek se jutott eszébe hogy nem csinálnak semmit és segítenének nekem, de nem baj én felhordtam vagy 10 nagypárnát és mind letettem a TV elé össze vissza.
- Jake megtennéd hogy sorba rakod?
Gyorsan felpattant és én már rohantam is 5ödjére le, hogy megcsináljam az elfelejtett Popcornt, de Sara megelőzött és ezért nagyon hálás voltam neki.
- Mindenkinek egy csomagot csináltam. - mondta bűnbánóan.
- Oké semmi baj! - mondtam majd megfogtam két tálat hogy felvigyem, és Sara is ugyanígy követett.
Ashley egy iszonyú régi filmet töltött le de még sosem volt balszerencsénk megnézni .
- Végső állomás 2? Á de jó! Végre ide is eljutottunk! - kacagott Byron a DVD lévő feliratra.
- Gondoltam ha már ez új helyen vagyunk akkor nézzük meg! – mosolygott Ashley, majd elhelyezkedtünk kényelmesen.
Jake ragaszkodott hozzá, hogy csak ő legyen mellettem egyedül, így én a jobb szélre kerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése